Kulunut vuosi on ollut suurimmalle osalle suomalaisia yrittäjiä vaikea. Pandemia on tuonut omat haasteensa kaikille, ja mm. sähköisten palveluiden kehittäminen on tullut monelle yritykselle ajankohtaiseksi. Myös me kehitämme palveluamme entisestään. Vuosi 2021 on palvelullemme jo 13. toimintavuosi, joka omalta osaltaan kertoo palvelumme toimivuudesta sekä asiakastyytyväisyydestä.
Palveluidemme päätavoitteena on estää yritykselle aiheutuvat taloudelliset tappiot poistamalla aiheeton hakemistolaskutus, joka onnistuu sopimuksia oikeaoppisesti irtisanomalla. Myös suoramarkkinointikiellon asettaminen tuo korvaamatonta työrauhaa, kun yrittäjä vapautuu puhelimeen vastaamiselta ja erilaisten sopimus-, lasku- ja reklamaatioasioiden selvittämiseltä varsinaisen tuottavan työn pariin.
Vaikka joku hakemisto siirtäisi aiheettoman laskunsa perintään, laskua ei kuulu maksaa, ellei hakemisto ole toimittanut todistetta laskun aiheellisuudesta. Kiistämmekin tarvittaessa myös sopimusasiakkaillemme lähetettyjä aiheettomia hakemistolaskuja koskevat perintätoimet.
Hakemistolaskuttajia on kuluneiden vuosien aikana ollut runsaasti, ja tavallisesti kesän kynnyksellä ilmestyy muutamia uusia toimijoita, eivätkä toimintatavat ole vuosien varrella juurikaan muuttuneet. Olemmekin riitauttaneet hakemistolaskuja miljoonien eurojen edestä, joten palvelullemme on kiistatta ollut tarvetta.
Matkan varrella palvelullamme on ollut useita kilpailijoita. Terve kilpailu on toki kehittävää, mutta ylilyöntejäkin tapahtuu ja olemmekin valitettavasti joutuneet ryhtymään viimeisen vuoden aikana jälleen oikeudellisiin toimiin kilpailijoiden harjoittaman tahallisen asiakkaidemme harhaanjohtamisen vuoksi. Poliisitutkinnasta huolimatta rikollinen toiminta kuitenkin jatkuu edelleen. Mikäli saatte häiritseviä myyntipuheluita, joissa vaikkapa mustamaalataan meidän palveluamme tai esimerkiksi esiinnytään meidän palvelumme edustajana, kehotamme ilmoittamaan välittömästi asiasta meille.