Toimintaohjeet sopimusasiakkaillemme

Sopimusasiakkaana voitte toimittaa kaikki hakemistoihin liittyvät laskut suoraan meille suorituksen alaisuuden tarkistamista ja mahdollista reklamaatiota varten.

Aiheetonta laskutusta valitettavasti tapahtuu, ja toisinaan tekemäämme reklamaatioon ei reagoida millään tavalla, vaan laskutus siirretään vielä perintätoimistolle. Perintätoimisto ei kuitenkaan ole tietoinen laskun aiheettomuudesta ilman erillistä reklamaatiota myös heille, joten myös myöhemmin saamanne perintäkirje kuuluu toimittaa meille kiistettäväksi. Perintä lopetetaan yleensä hyvinkin nopeasti tämän kaltaisissa tilanteissa.

Voitte toimittaa saamanne laskut meille skannattuna sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@verkkoviestintakeskus.fi tai postitse osoitteeseen SVVK Suomen Verkkoviestintäkeskus, Ahlmanintie 56, 33800 TAMPERE.

Lähetämme laskusta reklamaation ja saatte viestistä piilokopion sähköpostiinne.

Halutessanne lisätietoja pyydämme soittamaan numeroon 09 42890653. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 10-14.

Vieritä ylös